Uczniowie klas 1a, 2a, 3a, 3b,  w roku szkolnym 2021/2022 biorą udział w Międzynarodowym Projekcie Edukacyjnym Nauka w plecaku.  Projekt jest kontynuacją  poprzedniego roku szkolnego. 
Odwrócona lekcja? A czemu nie.  Zaproponowane lekcje na żywo  na kanale youtube to źródło edukacyjnych  inspiracji. Można je oglądać wspólnie z uczniami i przeprowadzić lekcje w oparciu o nie.
 

 

Uczniowie klasy 1a, 2a, 3a, 3b biorą udział w Ogólnopolskim Projekcie Edukacyjnym Z EKOLOGIĄ NA TY.
Projekt jest odpowiedzią na aktualne potrzeby dzieci, wymogi edukacyjne zawarte w podstawie programowej kształcenia ogólnego oraz opublikowanego przez MEN kierunki polityki oświatowej państwa na rok szkolny 2021/2022 (wzmocnienie edukacji ekologicznej w szkołach. Rozwijanie postawy odpowiedzialności za środowisko naturalne.)
 
Koordynatorzy projektu: Bożena Bieńkowska, Marzena  Paul, Elżbieta Pinderska, Joanna Zawadzka wychowawcy klas 1-3.
 

 

Młodzież z klas ósmych naszej szkoły w dniach 11-13 października 2021 r. wzięła udział w wyprawie rekolekcyjnej w Bieszczady. Podczas trzydniowej wyprawy kandydaci do sakramentu bierzmowania mieli okazję podziwiać piękno bieszczadzkich krajobrazów okraszanych rozmaitymi kolorami jesiennej aury, a przy okazji w pięknie przyrody odkrywać dobroć i miłość Boga Stworzyciela. Wśród odwiedzonych miejsc znalazły się: Muzeum Budownictwa Ludowego w Sanoku, Rynek Galicyjski; Szybowisko Bezmiechowa, Ruiny Klasztoru i wieża widokowa w Zagórzu, Komańcza Klasztor Nazaretanek – miejsce internowania Prymasa Polski kard. Stefana Wyszyńskiego, startowisko i schronisko Smolnik oraz Sanktuarium w Kalwarii Pacławskiej. Nocleg, posiłki oraz program rekolekcyjny realizowane były w Ośrodku Rekolekcyjnym Ruchu Światło-Życie w Rzepedzi.

Każde rekolekcje są inne. Każde są szansą. Każde stają się wyzwaniem. Są darem a jednocześnie zobowiązaniem. Rekolekcyjna zaduma była szansą, aby dojrzalej spojrzeć na dar Ducha Świętego, którego kandydaci mają otrzymać w sakramencie bierzmowania już w niedługim czasie. W rekolekcjach chodzi o to, aby dopuścić Pana Boga do głosu. Pojechaliśmy posłuchać Pana, usłyszeć Go serio, bez żadnego "ale"... ON nie przychodzi, aby "udowadniać"; przybywa, aby wskazywać.

Galeria

 

W ostatnim tygodniu września w naszej szkole miał miejsce Tydzień Języków, w którym uczniowie naszej szkoły tworzyli plakaty przedstawiające język i kultury różnych państw. Mieli również okazję brać udział w licznych aktywnościach związanych z poznawaniem nowym kultur oraz tradycji państw, które dla wielu z nich dotąd były nieznane. Dla najbardziej zaangażowanych klas przygotowano vouchery na "Dzień bez pytania" po burzliwych obradach jury wyłoniono zwycięzców:
Klasa 5c
Klasa 6a
Klasa 7a
Gratulujemy! 🙂

Galeria

 

 

Dnia 1 października 2021 roku w naszej szkole obchodziliśmy Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia. Spośród uczniów klas 4 – 8 wyłoniono drogą losowania po pięciu reprezentantów z każdej klasy. Rozwiązywali  oni działania wymagające znajomości  tabliczki mnożenia i dzielenia z podziałem na kategorie wiekowe. Dodatkową trudnością był ograniczony czas, gdyż zawodnicy musieli wykonać swe zadania w cztery minuty.  Wszyscy uczniowie poradzili sobie świetnie, ale jak w każdych zawodach musi być wyłoniony zwycięzca. Najlepsza okazała się klasa 8a, której serdecznie gratulujemy. Nie sposób jednak nie wspomnieć o klasie 4b, która uzyskała tylko jeden punkt mniej.

Uczniów, którzy zrobili wszystkie zadania bezbłędnie, można śmiało nazwać Mistrzami Tabliczki Mnożenia. Oto oni, poczynając od najmłodszych: 

Hanna Iwan, Julia Nietrzeba, Damian Brzozowski, Bartek Paszek, Maja Sekulska, Mateusz Kołtun, Kacper Kucharzak, Aleksander Łyko, Klaudia Palikij, Weronika Groman, Angelika Antosz, Julia Kania, Zuzanna Jarosz, Adrian Krok, Emilia Piech, Wojciech Ambroziak, Alicja Kiełbowicz, Nadia Zebzda, Zuzanna Śmigielska, Liliana Dziwota, Maja Podolska, Sebastian Sroka, Nadia Kula, Tomasz Koszałka, Adrian Dec, Mateusz Chwiejczak, Patrycja Płachta, Daniel Leja, Bartek Sołek, Jan Homik, Agata Bzdoń.

Dzień Tabliczki Mnożenia kontynuowany był na lekcjach matematyki, na których uczniowie powtarzali tabliczkę podczas różnych gier i zabaw.

D. Kołtun

 

 

Podkategorie